ЛАЙФСТАИЛ

6 трика за запазване на косата във фитнеса

Ще Ви дадем няколко трика, който ще помогнат да отложите всекидневното измиване на косата и да я запазите от увреждане.
Наскоро чух една жена да казва – „Щях да съм на седмото небе, ако никога не трябваше да си измия косата отново „.
За съжаление, аз обаче трябва да си мия косата три или четири пъти седмично, след всяка тренировка. Случвало се е често да отложа тренировка заради косата си. А обичам да тренирам. Понякога съм си мислила да спра спорта, за да не увредя косата си, все пак без нея не мога.
Реших да се консултирам с професионалисти от областта на красотата, за да разбера как да се избегне миенето на косата след всяка тренировка. Най-изненадващото нещо, което научих е, че начина по който сушим косата има голямо значение за това колко бързо ще се омазни скалпа ни. Важно е докато сушим да не насочваме топлата струя в близост до скалпа, за да не активираме мастните жлези.
“ Потта е най-големият виновник, когато става въпрос за разваляне на прическата“, казва Дейвид Анджело (стилист и собственик на салони за красота в New York City). Но, ако не се потите с кофи, стилистите имат някои трикове, които можете да опитате, за да си запазите прическата някой друг ден – и да спортувате в фитнеса с коса, която изглежда толкова добре, колкото когато сте влезли.

6 трика за запазване на косата във фитнеса - Magazine.bg (2)

1. Използвайте сух шампоан!
Сухия шампоан е станал невероятно популярен за добра прическа: Когато не искате да миете косата си, но трябва, с няколко впръсквания може да върнете чистия й и свежия й вид.
Впръскайте в корена преди тренировка, за да се избегне изпотяване в скалпа. Може и след тренировка да го използвате за освежаване.

2. Вържете правилно косата си!
Катя Солано, собственик на студио за красота „Butterfly“ в Ню Йорк, разработи перфектната тренировъчна прическа.
За да нарушите минимално прическата си тя съветва да наведете главата си надолу, да разделите косата на две части, като пътя е посредата. Отделените две опашки без да стягате започнете да усуквате една в друга и създайте нещо като небрежен кок на върха на главата. Важно е да има въздух в прическата, за да се избегне изпотяване.
Каквото и да правите, не правете косата си на конска опашка по време на спорт.

3. Носете лента за глава.
Според Стивън Ратлифф, стилист за линията за грижа за косата Bangstyle, с абсорбираща-пот лента за глава, докато тренирате може да извървите дълъг път към спестяване на миене. Неизбежно е да не се изпоти лицето и шията, чрез този трик ще държим влагата далеч от косата си, колкото е възможно повече. Лентата за глава ще абсорбира потта от челото и задната част на врата Ви (двете места, които обикновено се потят най-много), преди косата да стане мокра.
За щастие, не всички ленти изглеждат като хавлиени реликви от 80-те

4. Не прекалявайте с употребата на продукти за коса!
Претоварване с продукти, може сериозно да намали защитните сили на вашата коса. Трябва да се избягват продукти с наличие на силикон, защото той привлича замърсяване и косата се омазнява по – бързо.
Ако можете да миете косата само с шампоан, без маска и балсам, ще намалите замърсяването.

5. Долу ръцете!
Много често жените пипаме косата си. Усукваме кичур около пръста си, премятаме я от една на друга страна или просто прокарваме пръсти по нея. Колкото повече докосваш косата си толкова по – бързо тя ще се замърси.

6. Подсушете скалпа
След тренировка, абсорбирайте толкова пот, колкото е възможно с кърпа. Ако сте следвали всички трикове за опазване на прическата трябва бързо да се върне в началната и форма и състояние. След това обърнете косата надолу и я изсушете със студената струя на сешоара Ви.

След това се добавят сух шампоан, ако е необходимо.

Източник: www.totalbeauty.com

Клик за коментар

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

To Top