Здраве

Тренировките и хранителният режим на Анджелина Джоли

Анджелина Джоли е една от най-известните актриси в Холивуд. Тя стартира кариерата си едва на седем годишна възраст, като участва с малки роли във филми. Голямата слава за нея идва с ролята й в “Лара Крофт: Томб Райдър”, където красавицата пресъздава образа на младата секси археоложка от компютърната игра със същото име. Този филм я прави най-популярната актриса в света и й печели безброй фенове от цял свят.
Анджелина Джоли също е обявена и за най-красивата жена. Основната причина, поради която е спечелила тази титла, е перфектната форма на тялото й. С височина 173 см., тя тежи едва 58 килограма.

Тренировките и хранителният режим на Анджелина Джоли - Manager (2)

За да поддържа форма, тя използва комплекс от тренировки, които ще споделим с Вас:

Йога: Джоли обича да поддържа тялото си в перфектна форма и затова избира йога тренировки. Тя използва тонизиране на мускулите чрез йога сесия, която е отличен избор за едно добро физическо състояние. Този вид спорт поддържа тялото й чисто и в добра форма. Йогата гарантира здравина и гъвкавост, без силни натоварвания. Йога дава възможност на човек да се развива. Това е важно, особено за човек като Анджелина Джоли, който има забързан живот.

Кикбокс: Джоли използва кикбокс за увеличаване на издръжливостта и силата си. Този спорт също помага за подобряване на гъвкавостта на тялото и оформя ханша и бедрата. Кикбоксът помага и за изгарянето на много калории.

Туистед Лъндж: Ако искате дупе като на Анджелина Джоли, това упражнение е един от най-добрите варианти. Можете да направите това с помощта на едно движение, известно като Туистед Лъндж. Това упражнение е разработен от личния треньор на звездата – Гунар Петерсон.
Известно е, че Анджелина добавя съпротива в тренировките си. Актрисата предпочита комбинирана аеробика с резистентност за изгаряне на мазнини. Упражненията, които може да правите, за да постигнете същата форма като Анджелина, са:

Степ аеробика и упражнения за рамене;
Лъндж и бицепс;
Клекове и Преса;
Набирания.

Тренировките и хранителният режим на Анджелина Джоли - Manager (3)

Хранителния режим на Анджелина Джоли:
Анджелина Джоли има строга диета. По време на заснемането на филма ”Томб Райдър”, тя е била сериозно тренирана, за да подобри физическото си състояние. Задължително в хранителния й режим присъства голямо количество протеин и малко въглехидрати, което води до чистенето на мазнини и покачване на чиста мускулна маса. Този режим на хранене е познат като Нисковъглегидратна диета. Ролите й изискват да бъде атлетична жена. Подобно на всички холивудски знаменитости, тя консумира много протеин, задушени зеленчуци, плодове и пие много вода по съвет на треньораси. В менюто си Анджелина избягва използването на червено месо и пшеница и набляга на суровите салати.

Тренировките и хранителният режим на Анджелина Джоли - Manager (1)

Заключение:
Ако искате да получите перфектно тяло като на Анджелина Джоли, тогава със сигурност няма да ви е достатъчно периодично да следвате хранителния или тренировачния й план. Трябва да бъдете решени да работите усилено за Вашето тяло. В противен случай има шанс да не успеете да постигнат желаните резултати. Посочените по-горе съвети могат да Ви помогнат в постигането на перфектната форма на тялото, която Вие винаги сте мечтали.

Източник: www.healthyceleb.com

Клик за коментар

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

To Top